niedziela, 26 czerwca 2016

Serio? O.O

Stare MSP powraca? Wirus? Krwawe animacje wróciły? - FORUM




Miałam dzisiaj opublikować zupełnie inny post. Jednak ostatnio na forum jest wiele tematów, które mogłyby Was zaciekawić. Ludzie ciągle dopytują się o stare MSP, wirusa, który podobno ma być na polskim serwerze 25 czerwca oraz o powrót pewnych animacji. Prócz tego w sklepie możemy kupić np. "E" czapki. Jeśli jeszcze tego nie zauważyliście, to zapraszam do mojej szafy. Nie mam nic do zakupywania moich rzeczy z looków, także śmiało.







Stare MSP



Na początek zajmę się plotką na temat powrotu starego MSP.

Ludzie, czy Wy wiecie co oznaczałby powrót starej wersji gry?



Osoby zajmujące się grą przywróciłyby wygląd, byłoby mniej opcji (np. zabrakłoby diamentów), grafika byłaby średniej jakośći, itd. Wy serio myślicie, że oni by to zrobili? Wielu graczy przyzwyczaiło się już do tej nowszej wersji, dlatego nie byłoby sensu jej zmieniać. Przywrócenie niektórych elementów gry nie oznacza, że dokonywana jest jakaś wielka rewolucja, zrozumcie. 


Stare animacje




Został przywrócony ,,Casting".




Prawie nic nie chciało mi się załadować, więc udało mi się zrobić screen tylko jednej. Ale zaraz, czy rzeczywiście tych animacji nie było? Pod pewnym postem, na pewnym blogu, zauważyłam komentarz, w którym osoba napisała, że one cały czas były na końcowych stronach w sklepie. Powiem szczerze, że nigdy nie interesowałam się tym aż tak bardzo, więc sama nie wiem. Poza tym wyczytałam też, że nie da się znaleźć tych krwawych, są niby tylko te z rozpadaniem. Jeśli to prawda, to nie wiem po co każdy podkreśla na każdym kroku, że to te krwawe wróciły, choć w końcu wymieniają między innymi tą, którą Wam przedstawiłam. Nie zamierzam tego sprawdzać, bo jak już pisałam, nie chcę się potem męczyć z lagami.


Wirus 



Kochani, nie wierzcie w to.

Już jakiś czas temu, na którymś z blogów, wyczytałam, że miał być wirus na irlandzkim serwerze i jeszcze innym.Powinien wystąpić już dawno. I co? Stało się coś? Mniej więcej w tym czasie weszłam tam i sprawdzałam forum, czy coś tam na ten temat pisze. Było coś? Nie. Parę osób coś marudziło, że znajdywały dziwne tematy, ale ja i kilka innych użytkowników nie widzieliśmy nic niepokojącego. Niby ktoś miał doczynienia z Miss Filly i słyszał jej znany ,,Whistle", ale trochę to dziwne, że to spotkało jakieś grono z polskiego serwera, a u innych nic się nie dzieje. Moim zdaniem to jest podejrzane. Jak dla mnie im więcej wiadomo na temat jakieś dziwnej informacji, tym bardziej jest ona zmyślona. Wierzycie w to, że jakiś zwykły użytkownik w wieku 10 - 13 lat z tego kraju ma znajomości z jakimś "hackerem" i wie dokładnie kiedy, i o której godzinie będzie się dana sprawa dziać?



Nic nie dostaje się za obejrzenie filmu?



Wczoraj był post na forum, który zawierał zdanie ,,Nic nie dostaje się za obejrzenie filmu". Czy to jest prawda? Postanowiłam to z ciekawości sprawdzić.










Wniosek: Wszystko jest w porządku. 



Jeśli będą jakieś nowe, ciekawe informacje, to zaktualizuję post, bądź napiszę kolejny.


The End

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz